Hizmetlerimiz

Emek kattığımız bazı çalışmalarımız...
Video Prodüksiyon

Video projelerinizi başarılı bir şekilde hayata geçiriyoruz.

Kurgu Montaj

Videolarınızı özenle düzenliyor, doğru müzik ve uygun seslendirme ile birleştirerek onlara anlam katıyoruz.

Organizasyon Çekimi

Organizasyonlarınızın boyutuna bağlı olarak video, reji, jimmyjib, drone gibi cihazlarla çekim yaparak size özel bir video haline getiriyoruz. Anınızı ölümsüzleştiriyoruz.

Reji Canlı Yayın

Kurulu organizasyonlarınız için reji ve bnc bağlantılı video kameralarla hizmet vermekteyiz. Canlı Yayın araçlarına kadar her aşamada destek alabilirsiniz.

Drone ile Haritalama

Çok geniş alanları, kısa sürede, doğruluktan ödün vermeden ve düşük maliyetle haritalandırıyoruz.

Drone Kiralama

İhtiyacınız olan çekimi daha uygun bütçelerde yapabilmeniz için operatörlü drone kiralama hizmetleri vermekteyiz.

Havadan Görüntüleme

Sivil Havacılık Genel Müdürlüğüne kayıtlı en son teknoloji cihazlarımızla drone ehliyeti bulunan pilotlarımız sayesinde projelerinizde güvenle hava çekimleri yapmaktayız.

Havadan 360

Sosyal medyada ve Sanal Tur uygulamalarında kullanılmak üzere Drone ile havadan 360 fotoğraf ve 360 video çekimi hizmetleri veriyoruz.

3D Model Giydirme

Havadan çekilmiş boş araziye İnşaat Projenizin 3d modelini yerleştirerek video içerisine 3dmax modellerinizi sabitliyoruz. Böylelikle müşterilerinize etkileyici sunumlar hazırlayabilirsiniz.

360 Sanal Tur

Misafirlerinizi, istediğiniz mekanı oturduğunuz yerden gezdirmeniz için mobil, web ve masaüstü sanal tur uygulamaları yapmaktayız.

Paket Hizmetler

Kamera yer çekiminden, drone ile hava çekimlerine, seslendirmesinden, kurgu montajına kadar sizleri tam anlamı ile tanıtacak prodüksiyon hizmetlerimiz...
Kurumsal Tanıtım Filmi

Kurumunuzu, ürününüzü, hizmetlerinizi anlatacak tanıtım filmleri hazırlamaktayız…

İnşaat Tanıtım Filmi

İnşaat projelerinizin detaylı çekimleri ve tanıtımları için videolar hazırlamaktayız…

Fabrika Tanıtım Filmi

Fabrikanızın reklamı ve tanıtımı için profesyonel çekimler yapıyor ve videolar hazırlıyoruz.

Ürün Tanıtım Filmi

Ürünlerinizin anlatımı ve interaktif tanıtımı için ürün tanıtım videoları hazırlıyoruz…

Belediye Tanıtım Filmi

Yaşadığınız yerin güzelliklerini ve inceliklerini ortaya seren belediye tanıtım videoları düzenliyoruz…

Animasyon Tanıtım Filmi

Ürün ve hizmetlerinizi animasyonun sınırsız hayal dünyasıyla gerçekliğe ulaştırıyoruz…

Çalışmalarımız

Düşük bütçeli projelerinize desteğiz

Konya Drone kiralama için en makul fiyatları veriyoruz. Makina parkımızda Dji inspare 2 ,Dji inspare Pro,Dji P4 Pro,Dji Mavic Platinum ,Dji Mavic White Pro ,Dji S1000 olmak üzere Konya’da altı adet pro serisi drone bulunmaktadır. Türkiyenin pek çok noktasında kiralam hizmeti vermekteyiz. İstanbul,Ankara ve bodrum da şubelerimiz çoğu şehirde ise temsilcilerimiz bulunmaktadır. Siz de alanından uzmanlaşmış ,Reklam tanıtım için kadraj bilgisine sahip deneyimli pilotlarımızla projeniz için bizi tercih edin. Drone Kiralama,Ortofoto,2D-3D haritalama,Kübaj hesapları dahil pek çok alanda iş gören dronları hayatınızı kolaylaştırmak için kullanın zamandan kazanın.

Tel

Çalışmalarımız

Havadan Drone ile Video ve Fotoğraf Çekimi
Sümer Web Reklam Tanıtım Havadan Çekim ekibi olarak Bolu İli ve tüm İlçelerinde Bolu Havadan Video Çekimi’ ve ‘Bolu Havadan Fotoğraf Çekimi’ hizmetlerini veriyoruz. Benzersiz güzelliğiyle öne çıkan Bolu ’nin yakın gelecekte hayata geçecek olan en büyük projelerini tanıtmak video portallarında ve barkovizyonlarda dönecek olan en kaliteli videoları bu güzel şehirde projenizi anlatacak çekimleri yapmaya talibiz. Profesyonel ekip ve ekipmanlarımız ile siz değerli müşterilerimizin hayalindeki çekimleri gerçekleştiriyoruz. Marka / ürün farkındalığını arttırmak için istenilen şekilde havadan çekim görüntülerinin her ayrıntısı düşünülerek dilerseniz 4K kalitede Reklam ve Tanıtım filmlerini özel olarak montajlayarak profesyonel hizmetler sunmaktayız. Yaptığımız Havadan çekimleri canlı yayın araçlarına ve projeksiyon cihazlarına aktarımını gerçekleştirebilmekteyiz. Dilerseniz :
3D Maden İmalat Haritalarının Oluşturulması
Stok Kübaj hesaplama raporlama
Ortofoto üretimi
Halihazır harita üretimi
Sayısal Arazi modellemee
Maden sahaları ölçümü
Stok-Kübaj hesapları ve periyodik bakım takipleri
Coğrafi Analizler (Bakı, Eğim Taşkın vb)
Bolu 3D harita modelleme ,Suluova havadan drone çekim,Merzifon havadan çekim
Bolu 360 derece Havadan Fotoğraf çekimi,
Bolu Şenlik Festival ve Organizasyonlar,
Bolu Konser Çekimleri,
Bolu (il merkezi) ,Dörtdivan ,Gerede, Göynük, Kıbrıscık, Mengen, Mudurnu, Seben, Yeniçağa; havadan fotoğraf çekimi ve havadan video çekimi hizmetleri
Bolu ’daki fabrika, işletme ve kuruluşların havadan video ve havadan fotoğraf çekimi
Bolu Otel, turistik tesis, fuar ve organizasyonları için havadan çekim yapılması,
Bolu karayolu hava çekimi, köprü, kavşak, tünel ve yol yapım çalışmalarının havadan kamera çekimi
Bolu ’daki inşaat ve şantiyelerin havadan çekimi,
Bolu arazi, Bolu Emlak Hava Çekimleri ve şehir planlama çekimleri.
Bolu Havadan Belediye fotoğraf çekimi, bahçe ve çevre düzenlemeleri için havadan görüntü çekimi.
Bolu Belediyecilik Altyapı ve Üstyapı Hizmetleri havadan çekim hizmeti.
Bolu ’nin havadan görüntülenmesi ve havadan manzaralı kadrajlar için hava fotoğrafçılığı
Bolu havadan film çekimi, Bolu dizi çekimi, Bolu ’daki fabrika ve işletmenizin tanıtım filmi için hava çekimleri.
Bolu havadan emlak, Bolu arazi yönetimi, Bolu Kentsel dönüşüm, Bolu Şehir Planlama Çekimleri
Bolu 360 derece panoramik çekimler.
Bolu ili ve ilçeleri helikopter havadan canlı yayın direk aktarım hizmetleri
Bolu aerial photographer aerial filming
Düğün ve Düğün Hikayenizi havadan drone ile çekimi

Tel:+905055065766

Drone kiralama tüm Türkiye tam hizmet

Drone Kiralama Bolu ilinde Dron kiralama havadan çekim,Reklam tanıtım,Fabrika tanıtım filmi,Prodüksiyon,Havadan çekim, hizmeti için bize ulaşın Dörtdivan,Gerede,Göynük,Kıbrıscık,Mengen,Merkez,Mudurnu,Seben,Yeniçağa’da Dron kiralama havadan çekim,Reklam tanıtım,Fabrika tanıtım filmi,Prodüksiyon,Havadan çekim, hizmeti için bize ulaşın Akören’de Dron kiralama havadan çekim,Reklam tanıtım,Fabrika tanıtım filmi,Prodüksiyon,Havadan çekim, hizmeti için bize ulaşın

iletişim

HANGİ SEKTÖRLERE HİZMET VERMEKTEYİZ

Sinema ve film sektöründe
İnşaat sektöründe
Havadan fabrika içi çekimler
Gayrimenkul sektöründe
Düğün organizasyonlarının havadan çekimleri
Turizm sektöründe
Havadan araç takibi, tren, metro, otobüs, bisiklet, motor çekimleri
Havadan karayolu çekimi, otoyol, köprü, kavşak, tali yol, vb. yol çekimleri
Otomotiv sektöründe
Sanayi sektöründe
Konser ve organizasyonlar
Havadan uçan nesnelerin çekimi, uçak çekimi, helikopter çekimi, yamaç paraşütü çekimi
Sosyal tesis ve Restaurantlar
Şehir tanıtımları
Havadan maden ocağı, mermer ocağı hava çekimleri
Havalimanları, otobüs terminalleri, yat limanları, ticari liman hava çekimleri
Park ve Bahçe Tanıtımları
Tarihi kültürel bölgeler veya yapılar
Arkeoloji Çekimleri
Tarihi Çekimler
Belediye Haritalandırma
Manzara çekimleri
Manzara çekimleri, sanatsal hava fotoğrafı çekimleri
Sanatsal hava fotoğrafı çekimleri
Doğal afetler sonucu oluşumların çekimlerinde fay hatları üzerinden çekimler
Su üstü, yat, tekne, vb çekimler, havadan gemi çekimi, yük gemileri çekimi
Kalkınma ajansları için çekimler
Tarım alanları, sera, ekili alanlar tarıma açılacak alanlar, arazi hava çekimleri
Havadan inşaat Çekimi, örnek daire, ve proje öncesi manzara çekimi
Planlama altyapı çalışmaları
Belediye hava çekimleri, belediyelerin projelerinin, organizasyonlarının, faaliyetlerinin, alt ve üst yapı çalışmalarının çekimleri
Tapu kadastro için hava çekimi ( arazinin topografik haritasını çıkarırken yapılan geniş arazi çekimleri)
Orman arazileri hava çekimleri, bölgelerin önemli dağlarının, önemli jeolojik oluşumlarının çekimleri
Organize sanayi bölgesi
Tapu kadastro için hava çekimi (arazinin topografik haritasını çıkarırken yapılan geniş arazi çekimleri)

Yaptığımız işlere gelince, bulunduğunuz yerleşim yeri çevresinde istediğiniz irtifadan istediğiniz özelliklerde havadan fotoğraf ve video çekimleri yapmaktayız. Sizlere şehrinizin, tesisinizin, işletmenizin, fabrikanızın, köyünüzün, çiftliğinizin, siz her neresini isterseniz oranın havadan görünümüyle farklı boyutlarda tanıtımını yapıyoruz. Bu çalışmalar esnasında flycam, aircam ve helicam özelliklerine sahip multicopter sayesinde, profesyonel ekibimiz tarafından HD çözünürlüğe sahip havadan video ve fotoğraf çekimleri gerçekleştiriyoruz. Bu yaptığımız fotoğraf ve video çekimleri, teknolojik malzemelere sahip laboratuarımızda yine uzman ve tecrübeli personelimiz tarafından sizler için, istediğiniz şekilde kurguluyoruz ve en uygun bütçeyle sizlere sunuyoruz.

Hava fotoğrafçılığının genel olarak kullanıldıkları alanlara bir göz atmamız gerekirse; inşaat, fabrika, arazi şantiyeleri, şehirlerin kuşbakışı görünümleri, belediyeler için gerekli olan yerleşim yeri ve imar alanlarının çekimleri, havadan park ve çevre düzenlemelerinin fotoğraflanması, şehir tanıtımları için video çekimleri, yerleşim yerlerinin içinde ve etrafında bulunan köprü, tüne, kavşak çalışmaları ve yine şehir ve özellik arz eden yerlerin 370 derecelik panoramik görünümlerinde hava fotoğrafçılığının imkân kabiliyetlerinden yararlanılmaktadır.